دسته‌بندی نشده, مقالات

انواع کارت ویزیت لیبل

به کارت ویزیت هایی که پشت چسب دار هستند و بر روی سطوح مختلف می چسبند، کارت ویزیت لیبل یا کارت ویزیت برچسب می گویند. انواع کارت ویزیت لیبل شامل موارد زیر می باشد:

– کارت ویزیت لیبل یووی

– کارت ویزیت یووی فیلتر دار

– کارت ویزیت لیبل سلفون براق

– کارت ویزیت لیبل شیشه ای

– لیبل برچسب اموال

– لیبل هولوگرام

کارت ویزیت لیبل یووی

این جنس کارت ویزیت لیبل بر روی کاغذ لیبل گلاسه با چاپ چهار رنگ افست چاپ می شود و پس از چاپ، بر روی آن لایه ی نازکی یووی می افشانند تا براق تر شود. کارت ویزیت لیبل یووی برای چسباندن بر روی بسته بندی ها و محصولات مناسب است.

کارت ویزیت لیبل یووی فیلتردار

کارت ویزیت لیبل یووی فیلتردار همان کارت ویزیت لیبل یووی است با این تفاوت که شما می توانید به انتخاب خود قسمت هایی از آن را فیلتر کنید تا بدون یووی چاپ شود، مثلا در کارت ویزیت هایی که قرار است بر روی آنها با خودکار نوشته شود، می توان قسمت های مورد نظر را فیلتر کرد.

لیبل فیلتردار

لیبل فیلتردار

فیلم فیلتر لیبل فیلتردار

فیلم فیلتر لیبل فیلتردار

کارت ویزیت لیبل سلفون براق

کارت ویزیت لیبل سلفون براق، همان برچسب گلاسه است که روکشی از جنس سلفون براق بر روی آن کشیده شده است. روکش سلفون براق موجب می شود تا کارت ویزیت پاره نشود و رنگ آن در معرض نور مستقیم خورشید از بین نرود.

کارت ویزیت لیبل شیشه ای

کارت ویزیت لیبل شیشه ای بر روی نوعی از پلاستیک چاپ می شود و در چاپ آن کاغذ دخالتی ندارد. اگر قصد دارید کارت ویزیت لیبل شیشه ای خود را بر روی شیشه بچسبانید، کارت ویزیت شما خوانا خواهد بود، اما اگر قرار است کارت ویزیت لیبل شیشه ای شما از پشت شیشه چسبانده شده و از روی شیشه خوانده شود، کارت ویزیت شما ناخوانا خواهد بود . برای نمونه لیبل های شیشه ای که از پشت شیشه اتومبیل می چسبند، نظیر مجوز های طرح ترافیک، نرخ کرایه تاکسی و … همگی ناخوانا عنوان می شوند. در لیبل های ناخوانا امکان چاپ رنگ سفید به عنوان رنگ پنجم، بر روی لیبل وجود دارد. همچنین شما می توانید زمینه ی بخشی از لیبل خود را سفید و بخش دیگر را ترنسپرنت ( بی رنگ ) در نظر بگیرید.

لیبل برچسب اموال

لیبل بر چسب اموال بر روی رول های شبرنگ چاپ می شود. چاپ این لیبل به صورت تک رنگ، دو رنگ و نهایتا سه رنگ است. بر روی لیبل برچسب اموال می توان شماره های متغییر سازمانی نظیر شماره اموال، شماره سریال، تاریخ های متغیر و … را چاپ کرد. همچنین کسانی که به تعمیر لوازمی نظیر کامپیوتر، لوازم منزل، لوازم صنعتی مثل ترازو و … اشتغال دارند، از برچسب اموال برای گارانتی، تبلیغ و پشتیبانی محصول تعمیر شده استفاده می کنند. لیبل برچسب اموال در رنگ های نقره ای، قرمز، زرد، سبز، نارنجی و طوسیعرضه می شود.

لیبل هولوگرام

لیبل هولوگرام، نمونه ارزان قیمت هولوگرام است که در رنگ های طلایی و نقره ای ارائه می شود. این هولوگرام به صورت دو بعدی است و امکان چاپ سیاه یا سرمه به روش چاپ سیلک بر روی آن وجود دارد.

بازگشت به لیست

پست های مرتبط