مقالات

ساك دستي تبليغاتي

ساك دستي تبليغاتي

یکی از پر کاربرد ترین وسایل در فروشگاه ها ساک های دستی هستند , این ساک ها معمولا یک وسیله تبلیغاتی معتبر و ماندگار محسوب می شوند.

ساک های دستی بیشتر نگهداری می شوند و کمتر کسی آنها را دور می ریزد.

از آنجایی که ما برای راحتی کار خود بعضی مواقع از کیف و پلاستیک استفاده نمی کنیم , در این زمان ساکهای دستی بسیار وسیله مناسبی برای ما می باشند.

ساک دستی با چاپ طلایی و برجستگی

خوب کاملا واضح می باشد که یکی از وسایل تبلیغاتی عالی ساک دستی می باشد تا شما را به اطرافیان و مردم معرفی نماید .

ساک های دستی مانند ما بقی وسایل تبلیغاتی دارای جنس ها و سایزهای مختلفی هستند.

جنس این ساکها می تواند از جنس انواع کاغذ ، کتان ، پارچه و حتی پلاستیک باشد که هر کدام از این جنس ها که نام بردیم به جنس ها و سایز های مختلف تقسیم می شود. اما خود ساک به تنهایی نمی تواند نگاه کسی را جذب خود کند و احتیاج به طراحی و چاپ خوب نیز دارد.

طراحی ساکها امروزه به یکی از عرصه های جالب رقابت تبدیل شده تا رقبا در مورد ایده های خود نیز با هم رقابت نمایند و هر فروشگاه یا برند خاصی سعی بر آن دارد که با طراحی خاص نظر مردم را فقط به ساک دستی جلب نماید.

ساک دستی خمره ای

در وهله ی بعدی نوع چاپ هایی می باشد که برای این ساکها استفاده می شود , درواقع بر روی ساک ها می توان از بیشتر چاپ ها استفاده نمود ولی باید نوع جنس ساک را نیز در نظر گرفت.

استودیو طراحی و چاپ اشل گرافیک در زمینه چاپ و طراحی این ساک ها نمونه های مختلفی می تواند در اختیار شما قرار دهد. شما عزیزان با تماس با شرکت می توانید بهترین نوع ساک دستی و همین طور نوع چاپ را با قیمت مناسب برای فروشگاه خود سفارش دهید.

ساک دستی با دسته مقوایی و مقوای سوزنی

 

ساک دستی با کاغذ گلاسه 200 گرم، سلفون مات و بند پیچ

بازگشت به لیست

پست های مرتبط