دسته‌بندی نشده, محصولات

چاپ نشانگر کتاب

در هنگام کتابخوانی، زمان هایی پیش می آید که مجبورید کتاب را کنار بگذارید و پس از مدتی دوباره به کتاب خواندن ادامه دهید، معمولا در این مواقع با مشکل گم کردن صفحه یا پاراگراف در حال خواندن مواجه می شوید. برای رفع این مشل ابزاری به نام نشانگر کتاب یا بوکمارک وجود دارد. نشان گر کتاب در صفحه ای که در حال خواندن آن هستید قرار می گیرد و شما به راحتی می توانید در هنگام خواندن مجدد، صفحه را پیدا کنید. چاپ نشانگر کتاب از جمله فعالیت های تبلیغاتی مناسب برای امور فرهنگی می باشد.

چاپ نشانگر کتاب برای تبلیغات موسسات انتشاراتی، کتاب فروشی ها، فروشگاه های لوازم التحریر، موسسات امور فرهنگی و … مناسب است. چاپ نشانگر کتاب، تبلیغی ارزان و کارآمد است و علاوه بر جنبه ی تبلیغاتی، جنبه ی فرهنگ سازی برای مطالعه را نیز، دارا می باشد.

معمولا برای چاپ نشانگر کتاب، اندازه را به گونه ای انتخاب می کنند که در فرم ویزیت عمومی نظیر فرم سلفون مات یا براق قرار بگیرد، به همین دلیل هزینه چاپ نشانگر کتاب بسیار پایین است. چنانچه اندازه ها در قالب اندازه های کارت ویزیت یک لت یا دو لت بگنجد، شما بدون دورریز کاغذ و اتلاف هزینه ی اضافی می توانید بوکمارک خود را چاپ کنید.

استودیو طراحی و چاپ اشل با توجه به سابقه ای که در زمینه تولید و چاپ کارت ویزیت فانتزی با قالب های خاص دارد، در تلاش است فعالیت خود را در امور فرهنگی و به خصوص چاپ نشانگر کتاب با طرح های خلاقانه و قالب های فانتزی گسترش دهد.

طراحی نشانگر کتاب

در تبلیغ  با نشانگر کتاب ، طراحی بسیار حائز اهمیت است. طر ح های خلاقانه ، قالب های فانتزی و جذاب و فرم های جدید بیشتر در نزد مخاطب شما باقی می ماند. در طراحی سعی کنید، طرح غالب کار، طرحی فانتزی و جذاب باشد و تنها در قسمت کوچکی از نشانگر کتاب، به تبلیغ فعالیت خود بپردازید. با توجه به ذائقه ی قشر کتابخوان از تبلیغات بزرگ و رو بپرهیزید. در انتخاب رنگ ها هارمونی را رعایت کنید و از تضاد فاصله بگیرید. در طراحی قالب  برای کار خود سعی کنید قالب به گونه ای باشد که بتواند به پاراگراف در حال خوانده شدن نیز اشاره کند.

طرح های خلاقانه نشانگر کتاب

بازگشت به لیست