محصولات

طراحی کارت ویزیت طلاکوب

کارت ویزیت طلاکوب از سری کارت های فانتزی و خاص است، چاپ کارت ویزیت طلاکوب به همان صورت متداول کارت های ویزیت انجام می شود و در صورت تمایل مشتری لایه ی برجستگی یو وی نیز بر روی کارت کشیده می شود، سپس عمل طلاکوبی بر روی کارت انجام می گردد.

طراحی کارت ویزیت طلاکوب

در طلاکوبی کارت ویزیت طلاکوب باید توجه داشت که ارتفاع پرس دستگاه طلاکوب طوری تنظیم شود که حک طلاکوب از آن سوی کارت برجسته نشود. طراحی کارت طلاکوب نظیر طراحی کارت ویزیت لمینت برجسته است. لایه ی طلاکوب نیز باید تبدیل به لایه ماسک شود. در زیر نوشته ها یا تصاویر طلاکوب نوشته یا تصویر مشابه قرار ندهید تا در صورت جابجایی کلیشه، طرح شما خراب نشود.

کارت لمینت طلاکوب مربع و لمینت برجسته طلاکوب مربع

کارت لمینت طلاکوب مربع و لمینت برجسته طلاکوب مربع

جنس کارت های ویزیت طلاکوب به شرح زیر است:

کارت ویزیت طلاکوب سلفون مات

کارت ویزیت طلاکوب سلفون مات برجسته (با یووی موضعی)

کارت ویزیت لمینت طلاکوب ( در سایزهای 9×6 و مربع)

کارت ویزیت سلفون مات مخملی طلاکوب

کارت ویزیت سلفون مات مخملی طلاکوب برجسته (با یووی موضعی)

کارت ویزیت لمینت مات مخملی طلاکوب

کارت ویزیت لمینت مات مخملی طلاکوب برجسته (با یووی موضعی)

کارت ویزیت طلاکوب خاص

استودیو طراحی و چاپ اشل علاوه بر کارت های طلاکوب معمول، کارت طلاکوب خاص نیز ارائه می کند. در این کارت ها لایه های طلاکوب می توانند در رنگ هایی به جز طلایی و نقره ای ارائه شوند. نمونه ی کارت ویزیت طلاکوب  چاپ اشل با طلاکوبی آبی و صورتی را در تصویر مشاهده می نمایید.

لمینت برجسته طلاکوب با طلاکوبی آبی و سرخابی

کارت لمینت طلاکوب ویژه اشل با طلاکوبی صورتی و آبی

کارت لمینت طلاکوب ویژه اشل با طلاکوبی صورتی و آبی

کارت ویزیت های طلاکوب از جمله کارت های لوکس و کلاسیک محسوب می شوند و برای مشاغلی نظیر کارت طلا فروشی، کارت جواهر فروشی و زیور آلات، کارت ساعت فروشی، کارت پرده فروشی، کارت دکوراسیون داخلی، کارت ویزیت مدیریتی، کارت ویزیت بیمه و تمام مشاغلی که می خواهند متفاوت، خاص، کلاسیک و زیبا باشند کاربرد دارد.

بازگشت به لیست

پست های مرتبط