دسته‌بندی نشده, محصولات

اسکرچ یا پوشش امنیتی

 احتمالا همه ی ما اسکرچ یا پوشش امنیتی ( lable scratch ) را بر روی کارت های شارژ و یا بر روی کارت های رمز بانکی و … دیده ایم. این پوشش برای جلوگیری از مشاهده و استفاده ی رمز توسط کاربران متعدد به کار می رود و رمز را تنها به کاربر خاص خود محدود می کند، بنابراین پوشش دهی کامل سطح، امکان خراشیدن راحت پوسته ی سطح و مخدوش نشدن شماره ی زیر آن در صورت خراشیدن از مهم ترین نکاتی ست که باید به آن توجه شود.

نمونه لیبل اسکرچ بر روی کارت جایزه

نمونه لیبل اسکرچ بر روی کارت جایزه

در کارت های بانکی، کارت های گارانتی، کارت VIP ، کارت اصالت محصول، کارت اینترنت و … برای جلوگیری از مشاهده ی رمزها و کدهای مشخص از پوشش امنیتی لیبل اسکرچ استفاده می شود.

اسکرچ ها به دو صورت بر روی سطوح قرار می گیرند:

لیبل اسکرچ ( برچسب پوشش امنیتی) یا ( برچسب اسکرچ)

اسکرچ مستقیم روی سطح

نمونه لیبل اسکرچ ( برچسب پوشش امنیتی)

نمونه لیبل اسکرچ ( برچسب پوشش امنیتی)

لیبل اسکرچ

نکته ی مهم در لیبل اسکرچ ها این است که این لیبل به راحتی بر روی سطح چسبانده می شود و در حین خراشیدن، به نوشته ی زیر سطح آسیب نمی زند. لیبل اسکرچ  در استودیو طراحی و چاپ اشل به صورت رول 15000 عددی و در ابعاد مختلفی موجود است. لیبل اسکرچ ها در کارت هایی که شماره متغییر دارند دارای بیشترین کارایی هستند.

چسبندگی لیبل اسکرچ

لیبل اسکرچ بر روی تمام سطوح صاف و هموار کاغذی و پلاستیکی قابل چسباندن است. شما می توانید بر روی انواع جنس های کاغذی نظیر تحریر، گلاسه، سلفون و … از لیبل اسکرچ استفاده کنید. همچنین لیبل اسکرچ بر روی سطوح پلاستیکی نظیر کارت های PVC ( پی وی سی ) نیز قابل چسباندن است. لیبل اسکرچ های استودیو طراحی و چاپ اشل، دارای چسبندگی بالا هستند و در دراز مدت چسبندگی خود را از دست نمی دهند.

معمولا تهیه لیبل اسکرچ به صورت رول و یا در تیراژ محدود کمتر از 15000 عدد برای مشتریان بسیار دشوار است، با این حال شما می توانید این محصول را در تیراژکمتر از 15000 عدد نیز سفارش دهید.

نمونه رول لیبل اسکرچ

نمونه رول لیبل اسکرچ

بازگشت به لیست