دسته‌بندی نشده, محصولات

کارت ویزیت فانتزی اختصاصی

امروزه یکی از ابزارهای رقابت در بازار خاص بودن است، اگر می خواهید در دنیای انبوه کارت ویزیت هایی که برای مشتریانتان ارائه می شود باقی بمانید و کارت ویزیت شما همیشه در جیب یا کیف مشتری حضور داشته باشد از کارت ویزیت فانتزی اختصاصی استفاده کنید.

کارت ویزیت فانتزی اختصاصی - طرح عینک - جنس لمینت براق

کارت ویزیت فانتزی اختصاصی – طرح عینک – جنس لمینت براق

کارت ویزیت فانتزی اختصاصی - طرح گاو شاد - جنس لمینت براق

کارت ویزیت فانتزی اختصاصی – طرح گاو شاد – جنس لمینت براق

کارت ویزیت فانتزی اختصاصی نوعی از کارت ویزیت است که با قالب دلخواه شما و روی جنس مورد نظر شما ساخته می شود، به دلیل عمومی نبودن قالب این کارت ویزیت، از کارت ویزیت شما فقط همان نمونه ی سفارشی ساخته شده برای شما موجود است، و این ماسله باعث می شود شما در بازار رقابت با هم صنفان خود تک باشید.

انتخاب جنس کارت ویزیت فانتزی اختصاصی

در انتخاب جنس کارت ویزیت فانتزی با قالب دلخواه باید توجه داشته باشید که بسته به نوع قالب جنسی را انتخاب کنید که زوایای قالب بر روی جنس به درستی ایجاد شود.

جنس های معمول در انتخاب کارت ویزیت فانتزی اختصاصی شامل کارت ویزیت سلفون مات و براق، کارت ویزیت سلفون مات با یووی موضعی، کارت ویزیت لمینت مات، کارت ویزیت لمینت براق، کارت ویزیت لمینت برجسته، انواع کارت ویزیت کتان و کارت ویزیت آهنربایی می باشد.

در جنس های سلفون، لمینت براق، لمینت مات و انواع کارت ویزیت کتان و بعضی از قالب های کارت ویزیت آهنربایی، برای ضرب قالب از دستگاه ملخی استفاده می شود، به همین دلیل هزینه ضرب در این نوع از کارت ویزیت کاهش می یابد.

در جنس های کارت ویزیت لمینت برجسته و بعضی قالب های کارت ویزیت لمینت مات و کارت ویزیت آهنربایی، ضرب قالب با دایکات انجام می شود.

کارت ویزیت فانتزی اختصاصی - طرح اپل - جنس سلفون مات با یووی موضعی

کارت ویزیت فانتزی اختصاصی – طرح اپل – جنس سلفون مات با یووی موضعی

طراحی کارت ویزیت فانتزی اختصاصی

در طراحی کارت ویزیت فانتزی اختصاصی توجه داشته باشید، که زوایا و انحناهای کمتر از 3 میلی متر بر روی قالب ایجاد نمی شود، از مقعرهایی با قطر بیش از 3 میلی متر استفاده کنید.

طرح خود را لب به لب با قالب در نظر نگیرید و برای طرح خود حدود دو تا سه میلی متر لبه در نظر بگیرید.

کارت ویزیت فانتزی اختصاصی - طرح گاو - جنس لمینت برجسته

کارت ویزیت فانتزی اختصاصی – طرح گاو – جنس لمینت برجسته

برای ارسال طرح کارت ویزیت فانتزی خود به استودیو طراحی و چاپ اشل، طرح قالب را جداگانه بفرستید و از قرار دادن قالب بر روی طرح فایل چاپی جدا بپرهیزید.

طرح فایل چاپی کارت ویزیت را در یک مستطیل یا مربع با ابعاد مشخص طراحی کنید و تمام زمینه را از لبه ی قالب تا لبه ی مستطیل یکدست در نظر بگیرید.

قالب طرح هایی که دارای دالبرهای متعدد و یا منحنی های دقیق باشند، حتما باید به صورت لیزری ساخته شوند، توجه داشته باشید که هزینه ی ساخت قالب لیزری بیشتر از قالب دستی می باشد.

کارت ویزیت فانتزی اختصاصی - لمینت براق

کارت ویزیت فانتزی اختصاصی – لمینت براق

بازگشت به لیست

پست های مرتبط