مقالات

کارت ویزیت فانتزی

کارت ویزیت فانتزی

همان طور که در بخش های قبلی به ارزش کارت ویزیت در معرفی خود به دیگران اشاره کردیم می خواهیم در این بخش به کارت ویزیت هایی اشاره کنیم که برای بعضی از مشاغل خیلی مفید هستند . در کارت ویزیت های فانتزی، کاملا از نام این کارت ویزیت ها مشخص است که از مابقی کارت ویزیت هایی که تا بحال دیده ایم متفاوت هستند. این کارت ها در اندازه های متنوع و اشکال مختلف و با قالب های دلخواه می توانند طراحی و چاپ شوند.

کارت ویزیت فانتزی آهنربایی با قالب دلخواه

 

کارت ویزیت فانتزی سلفون مات با برش خاص کفش کتانی

 

کارت ویزیت فانتزی لمینت براق با برش خاص طرح ماشین

یکی از دلایل انتخاب این کارت ها برای مشاغلی که به فعالیت های هنری ، دیداری و … می پردازند این است که فرم خشک و همیشگی کارت ویزیت را شکسته اند و با جلوه ای بصری می توانند بخشی از قابلیت های هنری شغل را به نمایش بگذارند.  برای مثال برای شخصی که در زمینه مجسمه سازی فعالیت می کند بهتر است کارت ویزیتی که استفاده می کند دارای  سبکی خاص باشد تا بتواند نشان دهنده نوع فعالیت این شخص شود.

بیشتر کسانی که از کارت های ویزیت فانتزی استفاده می کند با در نظر گرفتن نوع شغل و روحیه کاری که مشتریانشان با آنها ارتباط دارند کارت های خود را انتخاب می نمایند.

کارت ویزیت فانتزی سلفون براق با طرح برش خاص قوری

برای کارت های ویزیت فانتزی یک مسئله باعث افزایش قیمت می شود و آن برش این کارت ها می باشد. کارت های فانتزی احتیاج به ساخته شدن قالب برای برش کارت دارند که درست شکل مورد نظر در طراحی را به ما تحویل دهد همین امر باعث کمی بالا رفتن هزینه میشود. البته استودیو طراحی و چاپ اشل در واحد طراحی کارت ویزیت خود تعدادی قالب و طرح کارت ویزیت آماده برای ارائه به مشتریان دارد که هزینه ی ساخت قالب آنها قبلا پرداخت شده و با قیمتی به صرفه تر عرضه می شوند.

مجموعه استودیو طراحی و چاپ  اشل گرافیک با انجام طراحی های مختلف برای افرادی که می خواهند کارت ویزیت متفاوتی داشته باشند , با بکار گیری طرح های نمونه و داشتن چاپخانه اختصاصی می تواند به شما تضمین دهد که یک کار عالی به شما عزیزان تحویل می دهد.

بازگشت به لیست

پست های مرتبط