پاکت

پاکت نامه ست اداری

پاکت نامه ست اداری

ست های اداری از مجموعه چند قسمتی که شامل سربرگ,کارت ویزیت و پاکت نامه  و برگ یادداشت تشکیل می شوند.

پاکت ها معمولا در ست اداری در سه سایز ارائه می شوند: پاکت نامه یا پاکت ملخی، پاکت A5 و پاکت A4

پاکت ملخی

پاکت ست اداری

پاکت نامه ملخی ست اداری

پاکت ملخی رایج ترین نوع پاکت است که برای ارسال نامه ها و مراسلات استفاده می شود. مزیت این پاکت این است که می توان انواع کاغذ تا قطع A4 را با تا کردن در آن قرار داد. از این پاکت برای ارسال نامه های روتین اداری، تحویل محترمانه فاکتور به مشتری، ارسال معرفی نامه ی شرکت و … استفاده می شود.سایز این پاکت 11×22 سانتی متر می باشد.

پاکت نامه A4 و A5

این دو سایز پاکت، سایزهایی رسمی و اداری محسوب می شوند. برای مراسلات میان ادارات و ارگان ها بهتر است از این دو سایز استفاده شود، چرا که در ارسال نامه های مهم رسمی، ادب حکم می کند از تا شدن نامه پرهیز شود.

برای طراحی پاکت نامه شما باید لبه هایی که در پایان کار چسب می خورد را در طراحی لحاظ کنید یعنی اندازه لت هایی که در آخر کار بر روی پاکت برمی گردد را در زمان طراحی حساب کرده و جای آنها را مشخص نمایید.در بخش های آتی کاملا روش آموزش طراحی ست اداری و بخصوص طراحی پاکت نامه معمولی و سایز A4 را آموزش می دهیم همینطور شما می توانید از منوی دانلود – ست اداری نمونه هایی از ست های آماده را دانلود کنید و از آنها برای آموزش استفاده نمایید. قالب طراحی ست اداری را از این لینک دریافت کنید.

 

پاکت نامه ها میتوانند از هر نوع کاغذی باشند و گرماژ مختلف در چاپ پاکت نامه محدودیتی ندارد و شما می توانید در هر نوعی پاکت نامه خود را سفارش دهید. فرم های عمومی که به صورت متداول برای پاکت نامه ست اداری چاپ می شوند، در جنس های تحریر 80 گرم، گلاسه 135 گرم و کتان 120 گرم چاپ می شوند.

در فرم های اختصاصی پاکت نامه ست اداری می توان از کاغذ تحریر در گرماژ مختلف، کاغذ گلاسه، کاغذ گلاسه با سلفون مات یا براق، کاغذ کارتی، کاغذ فابریانو معمولی، کاغذ فابریانو مویی و انواع دیگر کاغذهای فانتزی استفاده کرد.

استودیو طراحی و چاپ اشل گرافیک به خاطر داشتن طراحان حرفه ای  می تواند در مورد طراحی کامل ست اداری شما را راهنمایی کند و یک ست زیبا و شکیل با چاپ عالی به شما ارائه دهد.

بازگشت به لیست

پست های مرتبط