محصولات

چاپ هولوگرام و برچسب اموال

استودیو طراحی و چاپ اشل افتخار دارد مجموعه ی چاپ هولوگرام و برچسب اموال خود را ارائه بنماید.

هولوگرام چیست؟

هولوگرام یک برچسب است که برای اطمینان از اصالت محصول و اریجینال بودن آن بر روی انواع محصولات نصب می گردد. هولوگرام در دو نوع دو بعدی و سه بعدی چاپ می شود. در چاپ هولوگرام و برچسب اموال، نوع متریال مورد استفاده و مقدار چسبانندگی پشت برچسب بسیار اهمیت دارد، زیر چاپ هولوگرام و برچسب اموال به منظور جلوگیری از تقلب و دسترسی افراد فاقد صلاحیت صورت می گیرد. هولوگرام با انعکاس نور در لایه های مختلف خود، نشان خود را به نمایش می گذارد. هولوگرام های دو بعدی از دو لایه و هولوگرام های سه بعدی از چند لایه جهت انعکاس طرح چاپی بهره می گیرند.

نمونه هولوگرام چاپ اشل

نمونه هولوگرام چاپ اشل

موارد استفاده هولوگرام

– هولوگرام برای اطمینان دهی از اصالت محصول – هولگرام برای انواع گارانتی و وارانتی – هولوگرام های طرح مخفی، برای محافظت در سطح بالا نکته ی مهم در طراحی و چاپ هولوگرام وید نشدن محصول است، لذا همواره نوشته های بسیار ریز در پس زمینه ی هولوگرام قرار میگیرد که غیر قابل بازسازیست. این نوشته در هولوگرام های با حفاظت بالا، در صورت کنده شدن برچسب، بر روی چسب باقی می ماند و بدین ترتیب، هولوگرام باطل می شود. در هولوگرام های با حفاظت پایین تر، در صورت کنده شدن هولوگرام و ترک خوردگی و رد بر روی سطح هولوگرام ظاهر می شود. هولوگرام های سه بعدی نسبت به هولوگرام های دو بعدی از اطمینان و حفاظت بالاتری برخوردارند.

برچسب اموال چیست؟

نمونه برچسب اموال نقره ای بدون کادر

نمونه برچسب اموال نقره ای بدون کادر

برچسب اموال نوعی برچسب شبرنگ است که بر روی آن چاپ انجام می شود. برچسب های اموال برای سازماندهی ملزومات اداری در اداره ها و ارگان های مختلف استفاده می گردد و فهرست بندی ملزومات را آسان می کند. همچنین برچسب های اموال برای جلوگیری از دخل و تصرف در اموال نیز کاربرد دارند. برچسب های اموال در رنگ های سفید، زرد، نقره ای، سبز و قرمز و تماما شبرنگ ارائه می گردند. چاپ بر روی تمامی برچسب ها را رنگ مشکی انجام می شود اما در رنگ های قرمز و سبز می توان از چاپ سفید نیز استفاده کرد که نسبت به چاپ مشکی هزینه ی بالاتری دارد. اندازه ی استاندارد برچسب اموال 1.5×5 سانتی متر است و برچسب ها با برش نیم تیغ از هم جدا می شوند که نگهداری و کندن برچسب از زمینه را آسان تر می کند. در صورت تمایل مشتری و یا استفاده از برچسب اموال برای موارد دیگری نظیر مارک و برند، برچسب ها می توانند در اندازه ی دلخواه مشتری ارائه شوند. در طراحی برچسب اموال لطفا زمینه را سفید طراحی کرده و نوشته ها را تماما مشکی ارائه بفرمایید، رنگ شبرنگ را در هنگام سفارش خود قید کنید و از گنجاندن رنگ در طرح چاپی خود جدا بپرهیزید.  طراحی برچسب اموال می تواند دارای کادر و یا فاقد کادر باشد. در صورت استفاده از کادر حتما حاشیه برش 2تا 3 میلی متر را رعایت بفرمایید.

بازگشت به لیست