محصولات

کارت ویزیت شیشه ای

استودیو طراحی و چاپ اشل افتخار دارد که کارت ویزیت شیشه ای را در دو جنس متفاوت و در ضخامت های متنوعی ارائه می نماید.

محصول کارت ویزیت های شیشه ای ما شامل موارد زیر می شود:

کارت ویزیت های شیشه ای پی وی سی PVC

در ضخامت های 500 میکرون و 760 میکرون

کارت ویزیت شیشه ای پی وی سی PVC

کارت ویزیت شیشه ای پی وی سی PVC

لازم به توضیح است که کارت ویزیت های شیشه ای پی وی سی تنها در تعداد 1000 عدد و بالاتر ارائه می گردد و جنس آنها شیشه ای نیمه شفاف است، جهت اطلاع از قیمت های کارت ویزیت شیشه ای می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید:

لیست قیمت کارت ویزیت شیشه ای

کارت ویزیت های شیشه ای لمینت

– کارت ویزیت های شیشه ای لمینت براق

– کارت ویزیت های شیشه ای لمینت مات

کارت ویزیت شیشه ای لمینت مات

کارت ویزیت شیشه ای لمینت مات

کارت ویزیت های لمینت شیشه ای در دو جنس مات و براق و در تیراژهای 100 عدد، 500 عدد و 1000 عدد ارائه می گردند.  کارت ویزیت شیشه ای لمینت براق طلق مانند است و چنانچه ترنسپرنت طراحی شود، آنسوی کارت کاملا واضح و شفاف پیدا خواهد بود.

کارت ویزیت های شیشه ای لمینت براق و لمینت مات، از یک لایه فیلم از جنس طلق تشکیل شده که چاپ بر روی آن انجام می گیرد، سپس کارت ویزیت از هر دو طرف پرس شده و لمینت کشی می گردد. این کارت ویزیت ها نسبت به کارت ویزیت شیشه ای پی وی سی نازک ترند، به همین دلیل از انعطاف بیشتری برخوردارند، اما از نظر استحکام، کارت ویزیت شیشه ای پی وی سی مقاوم تر است. لمینتی که بر روی این کارت ها کشیده می شود از جنس لمینت کارت های ویزیت لمینت است.

کارت ویزیت شیشه ای شفاف لمینت براق

کارت ویزیت شیشه ای شفاف لمینت براق

تمامی محصولاتی که تحت عنوان کارت ویزیت شیشه ای در استودیو طراحی و چاپ اشل ارائه می گردند، دورگرد می باشند و به روش چاپ افست چاپ می گردند. همچنین کلیه این کارت ها یکرو می باشند.

بازگشت به لیست

پست های مرتبط